02 desember, 2014

Alt vel

i Palmeland.

Reisen startet kl 06 i dag tidlig fra Lørenskog. Sønnen kjørte meg til Gardermoen i surt vær.  Ankom Alicante i strålende sol. Låste meg inn i leiligheten i Albir ca kl 14:00 og måtte selvfølgelig ut på balkongen med en gang. Selv om jeg ikke har sol på balkongen, kan jeg sitte der i timesvis. Ikke rart med den utsikten jeg har?


I dag ble jeg ikke lenge på balkongen. Dro raskt til byen for å spise middag. Hadde hyggelig selskap av ei venninne. Og jeg måtte selvfølgelig nedom strandpromenaden før jeg tok veien hjem ca kl 17.

Folketomme strender. Kraftige bølger. Skygge på promenaden og stranda, men sol i Altea og Calpe. Vakker utsikt! Eller som jeg kaller det; "øyefryd". Og deilig lyd fra havet...


Med andre ord; alt vel i Palmeland!


2 kommentarer:

Linda sa...

Beautiful! Warm greetings from Montreal, Canada! :)

hobbystua sa...

Hola Randi i palmeland:-)Nå er det lenge siden jeg har besøkt deg her på bloggen og jeg har nå lest meg opp litt fra lang tid tilbake.Det er fornuftig av deg og kose deg i Spania en og sitte hjemme og kjenne på en kaldere værtype en du har der nede. Men har du kuttet Mogan helt nå? Men uansett så kos deg masse og jeg skal være flinkere til og stikke innom deg her,for du tar flotte bilder og det er en glede og se:-)
Stor førjulsklem fra Marianne:-)