28 februar, 2014

Gleder meg

til mye som skal skje i de kommende uker, men mest av alt gleder jeg meg til neste søndag. Da skal jeg nemlig på konsert i Villajoyosa, med en av mine norske favoritter. Det var julaften jeg fant en notis i vårprogrammet for Minnekirken og allerede da bestemte jeg meg for å reise tilbake på denne tiden.  Snakke meg om ivrig fan, reise helt fra Norge til Spania for å høre på Louis Jacoby!  I dag kom det nyhetsbrev via mail fra Minnekirken:



Det kommer nok til å bli rene ønskekonserten for meg, liker de fleste av hans sanger. Jeg har imidlertid en favoritt som jeg lyttet mye til siden CD'en "Måneskinn" ble lansert i mai 2013.  Håper han vil framføre "Til dagslyset kommer". Det vil glede mitt hjerte!



Du kan høre mer fra "Måneskinn" her.

Liker du Louis Jacoby?


2 kommentarer:

eljos sa...

Jeg gleder meg på dine vegne Randi, ha en skikkelig fin tur og en god konsert!!!!

Anne sa...

Aldri hørt om, men nå så... :-)

Skal høres!

God helg Randi.