05 februar, 2014

Fugleinfluensa?

Nei, men jeg er "kanarisyk". I den forstand at jeg lengter Gran Canaria, nærmere bestemt Puerto de Mogán. Det er vel et år siden jeg har vært der og lengselen ble forsterket da jeg fikk tilsendt denne "snutten" i dag.

4 minutt og 42 sekund nytelse, for meg og mange andre "Moganfrelste".



Nå surfer jeg på nett og leter etter bosted til høsten/vinteren. Selv om dette området er dyrere enn mange andre steder på Gran Canaria, det være mulig å finne noe til en akseptabel pris for en enslig dame. Det er rådyrt å være single!

Om noen kan tipse meg om en rimelig leilighet i området, legg gjerne igjen en kommentar!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Gran Canaria er bare helt fantastisk og vinteren.

Karl ove Langsæter driver med formiddling utleie på Gran Canaria.
Han er veldig hyggeli og seriøs, jeg kjenner flere som har leid av han i flere år.
Vet om en dame som leide bungalov på Los canarios 1 i arguineguin( 4 mnd) for kr 6000 pr mnd med norsk tv og internett.
Du kan ta kontakt med han på 72 600 366 norsk ip, eller mob 920 29 921 eller ( 0034 626 815 044 spansk mob )
Han har kontor nede på Gran Canaria.

Han har drevet i mange år og kan helt sikkert skaffe deg noe i Puert Mogan.
Lykke til:)
Hilsen Solveig

Unknown sa...

Takk for tips! Jeg tar kontakt med vedkommende.

mormonsen sa...

Har du tenkt deg nedover på langtidsopphold til høsten?