10 januar, 2014

Snart slutt på dette synet

Skal jeg se på palmer i en tid fremover, må jeg nok se på bilder som dette. Det ble sein lunsj/tidlig middag på strandpromenaden i dag og vi satt ute. På fleecepledd! Måtte selvfølgelig nyte feriens siste måltid ute. Med denne utsikten:


morgen tidlig tar Norwegian meg hjem til Norge. Altfor tidlig! Flyet går fra Alicante klokken 07 og jeg blir hentet klokken 04. Puh... Og så jeg som aldri klarer å sove på fly! 

Det blir nok godt å komme hjem til godstolen i morgen ettermiddag. Og til egen seng i morgen kveld...



4 kommentarer:

Birthe sa...

Velkommen hjem til Norge, selv om du nok kunne tenke deg å være blant palmene enda lengre :)

Anita Ness sa...

God tur hjem Randi.:)

Anne Britt sa...

Og nå har du nok landet for lenge siden! Så velkommen tilbake til kulde og kanskje snø.

eljos sa...

Ja du har nok frosset noen dager nå.Guben har kjøpt billetter til Lanzarote, han skal være der i to uker mens jeg er på Glittre på lungerehabilitering. Jeg er litt misunnelig.......