12 juli, 2013

Endelig...

er jeg "hjemme" igjen! I mitt sommerparadis... 

Det var godt å komme til Palmeland, selv om reisen hit tok mye energi. Å reise via Oslo er både slitsomt og fordyrende. Det eneste positive er besøk hos sønnen på Lørenskog ved retur. Kom på hotellet klokken 00:15 i natt. Reiste hjemmefra kl 15:20 fredag. Slik er det å bo i et distrikt med dårlige flyforbindelser! Men nå er jeg her og skal nyte to uker.


Og kanskje ser du meg spasere på strandpromenaden?  Jeg rusler nemlig der av og til...

3 kommentarer:

Scrappelise sa...

Så hyggelig å se at du er tilbake til ditt Sollèr! Håper du får et supert opphold -enjoy!

Anonym sa...

Du må huske å vinke då:)
Er innom og ser bilde frå web-cameraet mest kvar dag. Blir ikkje tur i år, men kjenner at eg må nedover att til neste år. Har berre vore der to gongar, men plassen har visst blitt min også... ;)
Kos deg!!

Anonym sa...

Så fint at du er vel framme, og forhåpentligvis i feriemodus etter reisa. Nei, mellomlandinger kan være en historie for seg, jeg fikk litt i meste laget av den sorten på siste tur. Skal kikke etter deg på strandpromenaden :) Kos deg massse. :):)