30 januar, 2013

Ferdigleste bøker

kan leveres på Sjømannskirken om du er i nærheten av Arguineguin på Gran Canaria.  Det er mange år siden jeg har vært i andre Sjømannskirker, men jeg går ut fra at dette kan gjøres i alle norske kirker i utlandet.

Dette er en "vinn-vinn-situasjon" for alle; kofferten blir lettere på returen for ferierende og andre kan få mulighet til å lese bøkene.  Man kan også låne ferielektyre på Sjømannskirken.


Jeg besøkte kirken i desember da jeg ferierte på øya.
Tente et lys for de som ikke lenger er blant oss og tok noen minutter i det stille rommet.



Jeg har tidligere skrevet om Sjømannskirken på Gran Canaria og det kan du lese her.
Du må selvfølgelig også hilse på Fiskerkona når du først er i Arguineguin.

Ha fortsatt en fin dag!

3 kommentarer:

Anne Britt sa...

Det er noe eget å komme inn i kirker i utlandet, syns jeg. En gang var jeg inne i katedralen i Barcelona. Min venninne tente lys for datteren hun hadde mistet. Det var et sterkt øyeblikk!
Jeg liker betraktningene dine. Det er akkurat som jeg er med...

RogMan sa...

Underbara bilder, jag måste skaffa mig en lika bra kamera som du har =)
/RogMan

Unknown sa...

Jeg har et enkelt kamera med på reiser; Canon IXUS 75 (fra 2008).