19 desember, 2012

Vil du ha kaffe?

Da møtes vi på min lokale kaffebar; La Placita.  Her er en fin blanding av lokalbefolkning og turister.
Du kan forresten få annet å drikke enn kaffe. Eller kanskje noe å bite i?


Hvor jeg er?  Midt i Puerto de Mogán. La Placita ligger på Plaza Pedro Betancor León, hvor det til nesten alle tider er et yrende folkeliv.

I dag traff jeg et par fra Ålesund her.  De har også funnet sitt ferieparadis og er her hver desember. Alltid koselig å møte de.

Og gjett om jeg koser meg her i varmen?

3 kommentarer:

Anne sa...

Nyyyt Randi :-)

Anne Britt sa...

Jeg tror deg, Randi! At du trives, mener jeg. Lokale kafeer er trivelige. Å gå utenfor de vanlige tråkkene er opplevelsesrikt. Og verden er ikke så stor, for folk hjemmefra finnes overalt. Fra islandet/ sørpelandet (velg det som passer) sendes de varmeste ønsker for julen - til deg fra meg.

hobbystua sa...

Kan tro jeg tenker på deg Randi,så kooooos deg masse du som kan sitte ute i sol og ikke minst slippe unna alt julemaset:) Hadde gjerne vært der selv også,,men blir en tur på vårparten igjen,,det er sikkert og visst:)) Klem fra Marianne:)