29 september, 2011

Indian Summer

Hvilken dag!
Det har vært Indian Summer her på mine trakter.
 Jeg har ikke vært på bisonjakt, men brukt dagen som husmor.
 Vaskemaskinen har jobbet overtid og mild vind tørket klærne på rekordtid.
Men bevares; jeg har jo ikke slitt meg ut som husmor!
Jeg tar meg ALLTID tid til litt verandakos.
Kos = bedre helse.
Utsikten må også nytes.
Fortsatt er det deilig temperatur ute, men nå har det skyet til.
Heldige meg som har hatt fridag og fått nyte godværet.
Værmeldingen for de nærmeste dagene er ikke så lovende.

7 kommentarer:

berit sa...

ja, nå er det bare å nyte mens man kan : )) og hvem vet.. det kan jo bli flere slike dager : ))

kos dæ : )

BirtH sa...

Så fint du har det; og så nydelig utsikt. Ingen ting er bedre enn å se fjell og hav fra stua si. Jeg har det også sånn. Nå er det tåke på toppene, sola klarer å sende noen stråler gjennom skydekket av og til, og det er regn i lufta. 11 grader.

God helg, og nyt varmen mens du har den!

Janicke sa...

Så herlig med Indian Summer. Vi hadde det her i Bergen også igår (og forhåpentligvis idag)
Ser av bloggen din at du har massevis av gode reisetips. Jeg samler alle norske reisebloggere på en samleside og hadde blitt glad hvis du vil registrere bloggen din her
http://norskereiseblogger.blogspot.com/
Så kan du både gi og få spennende reisetips :)
Ha en flott helg :)

Ingrid Tunheim sa...

Jammen bedre sent enn aldri....

Anne Britt sa...

Fin rapport om tingenes tilstand. Hyggelig at dere har fått "indian summer"! Jeg var på dine trakter for en uke siden, og den uka begynte også med sommervær (men endte med høststorm). Sol gir livsglede! Vi har også hatt fine dager i det siste....Det gjør utrolig godt for kropp og sinn. God helg, og nyt dagene!

Rune Eide sa...

Etter den våteste høst i manns minne ble det plutselig VARMT! Jeg ser du nøt tilværelsen - jeg fikk endelig slått plenen ...

Anonym sa...

Du har meget fornuftige prioriteringer på en solskinns-verandadag! Og kryssord er alltid en høydare. Jeg river ut og sparer opp til flyturer og ferieturer også. Og klestørk i uteluft, er nå egentlig en fornøyelse det også.:)