24 september, 2011

Besøk

Jeg har hatt mye besøk.
I løpet av dagen vil antall besøkende passere 80.000!
Nei, jeg teller ikke de som kommer og går i hjemmet mitt.
Men telleren på bloggen min følger med på hvem som er innom på besøk der:
Dette er jo helt fantastisk!
Jeg har ikke vært særlig aktiv på bloggen de siste månedene.
Likevel har jeg trofaste venner som tar en tur innom,
i tillegg til mange andre sporadiske besøk.
Etter at jeg la inn Flag Counter kan jeg se hvor besøket kommer fra.
Jeg har hatt besøk fra 82 land...
Fra alle kontinent...
Europa er representert med de fleste land.
De mest trofaste er fra Norge, Sverige, England og Spania.
 Takk til alle besøkende.
Mest takk til alle mine trofaste gjester.
Ønsker dere en fin helg!

3 kommentarer:

BirtH sa...

Gratulerer!! Hele 80 000 besøkende sier mye om hvor fin bloggen din er, og det skal du ta til deg :)

Tenk om alle besøkende hadde skrevet kommentarer ....

Ønsker deg ei fin helg!

Elsa sa...

80 000 besøkende sier vel noe om hvor koselig det er å besøke bloggen din:)
Jeg er fast leser, men er ikke alltid like flink til å legge igjen en kommentar.

Kamerasamleren sa...

Hallo igjen!
Nå har jeg også rukket over en litt lengre "reise" her inne hos deg igjen. Masse fine bilder, men noen likte jeg ekstra godt. "Høst Vestnes" falt spesielt i min smak. Nydelig!

Jeg håper din bestilling på en lang høst blir effektuert, slik at flere slike kan nytes etter hvert. :)

Så skader det vel heller ikke at jeg legger igjen ønsker om ei fin kommende uke for deg og dine. Håper den blir lett og hanskes med og velvillig går i takt med deg. :)