26 juni, 2011

Det nærmer seg...

Hva som nærmer seg?
Flytting!
Torsdag ble første kartongene kjørt fra hus til leilighet.
Etter en travel arbeidsdag. 
I pøsende regn.
Med god hjelp av yngste sønn som "lempis" og sjåfør.
Ved ankomst leiligheten fikk vi også hjelp av en mangeårig venn.
Takk og pris!
Dette er ingen jobb for slitte armer.
I dag har jeg hatt første kaffeselskap på verandaen i den nye leiligheten.
Venner som bor på Østlandet var på gjennomreise og stoppet for å ta en titt.
I deilig solskinn ble dette et godt pustehull.
Fikk også god hjelp til montering av utebord og flytting av kartonger.
Etter at kaffegjestene reiste ble det noen aktive timer i leiligheten.
Har fått tømt en del kartonger og fylt opp i kjøkkenskap.
Bokhyllene på kontoret har også fått "leieboere".

Som sagt; det nærmer seg flytting.
Fredag 1.juli går hovedlasset.
Så om dere ikke ser meg på en stund, 
vet dere hva jeg er opptatt med.

6 kommentarer:

BirtH sa...

Lykke til med nytt bopel!! Håper du finner deg vel til rette!

Jeg har flyttet mange ganger i mitt voksne liv. Det er 24 år siden sist, og ikke vet jeg om det blir flere flyttinger. Egentlig har jeg (vi) behov for å rydde og kaste/gi bort ting, men det kan vi jo gjøre sjøl om vi ikke skal flytte ..... (Men det blir sjelden gjort *hihi*)

Turid sa...

Dette ser kjempeflott ut! Også DEN flotte utsikten da;)

Travle dager...lykke til!

Anonym sa...

Hi Randi

Good luck for your move on Friday.
The view from your veranda look fantastic, once you have settled in you won't be bothered with Soller any more!!!!!
Love from Kate & Frank

Anne sa...

HER tror jeg jammen du får det fint!! Loftsleilighet å greier, missunner deg faktisk litt der kaoset også nå Randi, du får rydda skikkelig og slipper SÅ unna når det lit mot jul, tenk bare på det da gitt .-))

Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg bidratt med kaffe og vafler til flyttegegjengen, men det får bli med gode tanker denne kvelden :-)

Hvil og kos deg litt innimellm også ja!!

Refleksjon på livsvegen sa...

Lykke til med flytting!!

Og god sommar!

Den kjem vel ein dag ;-)

Elsa sa...

Lykke til med ny leilighet. Tenker det blir godt med ferie etter flyttesjauen:)
Du får nå kort vei til butikken etter flyttinga:)