18 april, 2011

På sitt vakreste...

er Sunnmøre og Ålesund her:
Millom bakkar og berg ut med havet
heve nordmannen fenget sin heim,
der han sjølv heve tufterna gravet
og sett sjølv sine hus uppå deim.

Han såg ut på dei steinutte strender
det var ingen, som der hadde bygt.
"Lat oss rydja og bygja oss grender,
og so eiga me rudningen trygt".

Han såg ut på det bårutte havet;
der var ruskutt å leggja ut på;
men der leikade fisk ned i kavet,
og den leiken den vilde han sjå.

Fram på vetteren stundom han tenkte:
Giv eg var i eit varmare land!
Men når vårsol i bakkarne blenkte,
fekk han hug til si heimlege strand.

Og når liderna grønka som hagar,
når det laver av blomar på strå,
og når næter er ljosa som dagar,
kann han ingenstad vænare sjå.

- IVAR AASEN -

6 kommentarer:

Anne Britt sa...

Flott film du serverer her. Ja, Sunnmøre er også vakkert(he he). Jeg liker både fjell og hav, men jeg liker nok aller best det åpne landskapet. Geirangerfjorden er mektig, men innseilingen til Ålesund er vakker!Denne sommeren har jeg bestemt meg for Norgesferie ( og kanskje ut i Europa - ferie). Tror jeg skal avlegge Ålesund et aldri så lite besøk!

ivargunnar sa...

Flott reklame for byen og distriktet, dette! Ha ei fin påske!

Erta-Berta sa...

Nydelig sang og bilder, Liker den sangen jeg..
Håper du har det bra og koser deg i Påsken. :)
Fortsatt en god påske til deg..
Klem. :)

Madame sa...

Sikke en smuk film, Randi - Norge er mit yndlingsferieland, og her er det jo tydeligt hvorfor. Fantastiske billeder!

Rigtig god påske til dig!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så masse flott reklame for vår landsdel du har servert i det siste. Så kjekt det måtte vere å få feire i Geiranger :-)

God Påske!

Turid sa...

Nydelig!
Synger denne for barnebarnet;)