16 juni, 2010

Bus Turístico - Palma

I dag har Birgitta og jeg vært turister i Palma. Vi tok blant annet en rundtur med Bus Turístico. Bus Turístico har 16 stopp og passerer stoppestedene hver 20.minutt. Du kan hoppe av og på der du vil. I første omgang legger jeg ut en video, men når jeg kommer hjem blir bilder lagt ut. Masse bilder må redigeres før de legges ut på blogg og Facebook.

Vi tok toget fra Soller til Palma kl 09:10 og bussen tilbake til Soller kl 16:30. Der avsluttet vi en herlig dag med kaffe og kake på Cafe Soller. Perfekt timing; da regningen var betalt kom regnet. Jeg fikk låne paraply av Birgitta og tok trikken "hjem" til Puerto de Soller kl 18:00. En opplevelsesrik dag!
.
Mallorca-hilsen fra

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Takker for den flotte turen med bussen.
Skjönner ting har forandret sig en go del der nede...
Med dette inlegg hos deg avslutter eg dagen og sier god natt.
Kos deg der nede nå.
Klems.

Jorunn Helene sa...

Takkerfor en koselig tur, mye fint å se på.
Takk for at du deler.
:)
Ha en fin Søndag.
Klemm fra Helene.