10 juni, 2010

Spisesalen på Hotel Marina

Spisesalen på Hotel Marina er holdt i mallorkinsk stil.
Fargene er holdt i blått og hvitt.
Mye keramikk og porselen på veggene.
Buffet både til frokost og middag.
(Klikk for større bilder.)
Frokosten er enkel, men helt OK for meg.
Grovt og hvitt brød, frokostblandinger, kjøttpålegg, ost, frukt og melon.
Daglig en stor kopp te og en kopp kaffe.
Automaten som produserer juice liker jeg IKKE.
Appelsin, ananas og eple oser av E-stoffer, så de står jeg over.
Kveldsbuffeten består av suppe, salater, grønnsaker, kjøtt og fisk.
Etter middag blir det en carajillo på terrassen for å nyte solnedgangen.
Hver torsdag serveres husets paella og den er god!
I tillegg er det kyllingfilet med sopp og kremet saus.
Mmm..
GLEDER MEG TIL KVELDENS MIDDAG!

6 kommentarer:

Eirin Bjørnstad sa...

Så utrolig mye fint du opplever! ;-)
Alltid en glede å lese bloggen din.

Alt godt fra Eirin.

Anonym sa...

Når vi en gang får somlet oss til Mallorca tror jeg helt sikkert vi må satse på en tur til Soller. Du har markedsførst stedet veldig godt! :-)

Det er så koselig å lese om alt det trivelige du lager til for deg selv i ferien.

Er det golfbaner i nærheten?
Vi kan få fly tur/retur Alicante til 10€ hvis vi er heldige. Da burde det gå an å ta en helg.

Kos deg videre!

Anonym sa...

Mmm, blir både sulten og småmisunnelig. spesielt på den carajilloen på terassen...:)

Anne sa...

Nemmen Randi!! det er jo ikke folk der, he he har du jagd dem bort eller?? ellers høres nå menyen god ut da, fristende, og tro det eller ei, i varmen stiger faktisk matlysten min, litt sånn i bakvendtland :-)

Likte innlegget ditt om fiskebåtene utrolig godt, skikkelig arti å se!

Har vært noen dager men finvær på min kant også, så blogging har det blitt lite av i det siste.

Nå fredag kveld, og det skyer over, i morgen meldt 9 grader og regn, så bare slikk litt sol for meg også du er du snill.

Anneklem i kvelden.

Anonym sa...

Hei.Kom tilfeldigvis over din blogg, og en ting er sikkert kommer innom flere ganger. Kjempefin blogg. Har sittet å hørt på klippene fra konsertene på Kreta og vært misunnelig på deg som har opplevd det.Kreta er liksom min ferieplass.Reiser dit for 10. gang i år.Til neste år er planen å dra til Mallorca sammen med min datter og hennes familie ,og da blir det garantert en tur til Soller.Flott innlegg du har her.Ønsker deg en fin kveld.Hilsen Irene.

Unknown sa...

Takk for koselige kommentarer!