09 juni, 2009

Anna-Mia Barwe Band

Kvelden før bryllupet arrangerte Turistgården jazzaften.
Anna-Mia Barwe Band sørget for god stemning.
Det forstår du nok om du lytter til "En näktergal sjöng i Folkets Park", klikk på siden her.
Det var "stinn brakke" og topp stemning.
De som ikke fikk plass inne i restauranten satt på terrassen.
"Jazz i solnedgang."
Til og med presten, som skulle vie brudeparet dagen etter, var til stede og nøt øyas whisky.
Anna-Mia var en koselig dame som pratet med gjestene og vi har faktisk hatt kontakt i ettertid.
Jeg kjøpte CD'en "Jazz Po Skånska" som jeg spiller når jeg vil i "Skåne-modus".
.
I morgen drar jeg tilbake til Kyrkbacken på Ven og jeg regner med at dere slår følge.

6 kommentarer:

Rune Eide sa...

Svenskene kan dette med jazz. Jeg er fremdeles ikke kommet over Jan Johansson, men så er jeg da en gammel mann ;-)

Madame sa...

Et bryllup med indlagt jazzaften - det lyder bare så dejligt! Lige som Rune kommer jeg også til at tænke på Jan Johansson, hvis jazzede folkemelodier, jeg stadig nyder.

Anne-Berit sa...

Ser ut som alle har det kjempetrivelig av bildene dine.
Ha en fin dag!

Turid sa...

Ja vi blir med! For her så det ut til å være god stemning;)

Randi sa...

Ser ut som dere hadde noen uforglemmelige dager!!

Visst slår vi følge ;-))

K@ri sa...

SÅ hyggelig med nye bekjentskaper :o)
Og vi kan jo virkelig dele TANKER!
Der har vi i alle fall noe felles.
Det var SÅ godt som det smakte uten å være kvalmende når jeg tenker på kaloriene i ettertid, men der og da var jeg så mett, at det ble så alt for mye av det meste.....
Og hvem kan man skylde for det? Jo, seg selv igjen :o/
Nå skal jeg jammen kikke innom Bloggdamene på FB. Det er det lenge siden jeg har gjort, så takk for tipset og ha en fin kveld videre!