25 januar, 2009

Sol & Luna - Mogan

Jeg anbefaler snackbaren Sol & Luna på det varmeste.
Mogans beste kaffe får du her!

Baren serverer småretter og iskrem er spesialiteten.

Sol & Luna ligger like ved fergekaien, i bygningen til venstre i bildet.
Et hyggelig sted å sitte i solen og se folk passere.
Hyggelig betjening.
Eieren Ana (nr 2 fra venstre) tar alltid vel i mot gjestene.
Tiziana (til venstre) er italiensk.
Ei herlig jente med et våkent øye for gjestene.
Her tror jeg imidlertid hun drømmer seg til Italia!
Hun savnet familien sin rundt juletider.
Hyggelig også på kveldstid.
Jeg var innom Sol & Luna hver dag i 4 uker.
På bildet under spiser jeg frokost 1.juledag. Rettere sagt; julebrunch.
Fiskene må også få julefrokost!
Jeg kan ikke bare tenke på meg selv og har tatt med brød fra leiligheten.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: