29 januar, 2009

Lite land - best på smak

Den norske kokken Geir Skeie (28), fra Fitjar i Hordaland, vant onsdag kveld den prestisjetunge kokkekonkurransen Bocuse d´Or, bedre kjent som kokkenes VM i Lyon.
.
Jeg stiller meg i rekken av gratulanter!
(Foto: VG Nett)
.
Poengfordelingen viser at Skeie knuste konkurrentene.
Han fikk 1020 poeng, mens Sverige på andreplass fikk 994 og Frankrike på tredjeplass fikk 993.
(Foto: VG Nett)
.
The Norwegian chef Geir Skeie (28) won Wednesday evening the prestigious Chef competition Bocuse d'Or, better known as the chefs' world cup in Lyon.
My congratulations!

2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Det er alltid kjekt å "bli kjent med" nye bloggere!
Hit kommer jeg igjen,- helt sikkert!
Den historien under her, var helt rørende. Takk for at du delte den!
Den har noe å lære oss alle!
Ha en fin kveld!

Hilsen fra landet sa...

Jeg jeg signerer! Det er virkelig litt av en prestasjon og jeg håper Norges befolkning forstår det skikkelig! Ikke bare skimesterskap og slikt som teller!