30 desember, 2008

Plaskregn i Mogan

I natt kom styrtregnet til Mogan og det har fortsatt i hele dag. Brukte formiddagen i senga til aa lese, men saa maatte jeg ut en luftetur. Kan ikke stenge meg helt inne i "bunkersen"...

Ble med mine nye norske venninner til havnen og drakk kaffe. Havnen er full av havseilere og jeg er glad jeg ikke skal ut paa jordomseiling i dette vaeret. Inn i mellom bygene ruslet vi rundt og avsluttet runden med lunsj. I dag ble det Tortilla Español (spansk omelett) og den sitter fremdeles i magen. Saa i kveld blir det kun Pan con Ajo hos Antonio.

Det ser ut til aa bli lettere vaer i dagene framover, men jeg savner varme! For Playa de Mogan melder yr.no dette vaeret.

I morgen, nyttaarsaften, drar jeg til mine norske reisevenner som bor i Puerto Rico. Vi skal spise middag paa La Cabaña, min favorittrestaurant i Puerto Rico.

1 kommentar:

Anonym sa...

oj.. det var vel ikke sånt vær du dro sydover for??

Håper det er bedre igjen nå!

Godt nytt år til deg!