17 oktober, 2008

Savner jobb & kolleger

Nå har jeg vært 100% sykemeldt i 4 uker. Helsa er litt bedre, men ikke god nok til å starte på arbeid igjen foreløpig. Fysioterapeuten vil ikke høre snakk om jobb før den stive nakken er helt bra. Skulderen må jeg også ta hensyn til hele tiden, den tåler ikke stort før smertene river løs. Tiden som sykemeldt har på mange måter gått fort, men innrømmer at jeg kjeder meg hjemme. En ting er sikkert; jeg er ikke skapt til å være hjemmeværende. Savner både jobben, det koselige kontoret mitt og ikke minst kolleger. Etter over 16 år i dette miljøet er mine kolleger en stor del av hverdagen min. Det er stress hele dagen, men arbeidet er så interessant at jeg ikke merker at jeg blir sliten. Jeg har rett og slett ikke tid til å kjenne etter. Ikke før jeg har fri, da finnes ikke overskudd til å gjøre noe. Slik kan det jo ikke fortsette... Derfor håper jeg at en eventuell operasjon i høyre skulder kan gjøre arbeidslivet litt lettere for meg. De to siste ukene har jeg vært på jobb flere ganger for å besøke ”gnomen”, som massasjestolen kalles. Et fantastisk tilbud som er på prøve. Jeg håper denne stolen blir på arbeidsplassen min permanent. Det er nok mange som kan nyte godt av denne stolen. Ikke minst de som har tungt arbeid i produksjonen, men også ”kontorrottene” som sliter med dårlige rygger, musearmer og stive nakker.

1 kommentar:

ArneA sa...

Var nok litt raskt ute med spørsmål om blogg. Fant den via kommentaren og tok en tur til Puerto Soller hvor det fremkom bedre bilder enn det i profilen.
Alltid hyggelig med nye besøkende.